It is most likely that I will die next to a pile of books I was meaning to read. (Lemony Snicket)

středa 25. března 2015

Únorové video (s mírným zpožděním)

Ne že bych neměla čas. Jen jsem prostě líná.
Jako každý rok od roku 2012, i letos jsem v rámci plurk videochallenge točila během února video, krátký úsek z každého dne. Myslela jsem si, že letošní video bude strašně akční a zajímavé, protože jsem ve Skotsku, ale jaksi jsem hned na začátku února odpadla s edinburskou virózou, kterou jsem následně zanesla i domů a nakazila celou rodinu. A když jsem zrovna nemarodila, psala jsem eseje do školy, protože jsme měli koncem února deadline. I tak se mi ale povedlo něco natočit a nakonec jsem s videem docela spokojená :)

4 komentáře:

  1. Ach jo, já bych se tam tak chtěla podívat! Ale ceny letenek jsou pořád neprůchozí a čím dál vyšší :( Doufala jsem, že by mohly klesnout teď kvůli tomu letadlu, co spadlo ve Francii, ale pořád nic, už jsou na 7.200,- :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani letenky s přestupem nejsou levnější? To je blbý teda :(

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. No jasně :D a dokonce u něj zrovna ani nikdo nebyl, když jsem tam šla příště s přítelem, u hrobu stála fronta lidí, co se s ním fotili :D

      Vymazat