It is most likely that I will die next to a pile of books I was meaning to read. (Lemony Snicket)

neděle 18. května 2014

TAG: V peřinách

Díky Quanti se to tady pokusím zase trochu oživit, a to TAGem, do kterého mě nominovala.
Nesouvisí vůbec s knížkami, ale je krátký a na docela zajímavé téma :)



Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?
Ehm, bez knížky. A posledních pár let se taky málokdy odeberu do postele bez kočičího doprovodu (pokud zrovna nespím na koleji).

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Tričko a kytičkované pyžamové gatě. A ponožky! Co nejchlupatější a nejteplejší.

Kniha?
Aw yiss. Na mém nočním stolku se tyčí hrozivá věž knih, které jsem zatím nestihla přečíst, ale v brzké době bych to chtěla napravit. Každý večer čtu před spaním minimálně půl hodiny a někdy vydržím až do brzkých ranních hodin, naposledy třeba s Červenkou od Nesbøho...

Kosmetické rituály?
Odlíčit, pleťová voda a občas nakrémovat, když si na to vzpomenu.

Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Spíš ne, občas o víkendu si s rodiči dáme večer víno, ale přímo před spaním se snažím už nic nekonzumovat.

Chrápu?
Naštěstí ne, zato občas ze spaní něco povídám. Nebo se směju, protože jsem pošuk a mívám šílené sny.

Snídaně do postele?
Asi jsem jedna z mála, ale moc si na snídaně do postele nepotrpím. Hned po probuzení nemívám hlad, takže do sebe většinou s přemáháním nasoukám ovesnou kaši nebo jogurt a pokouším se nakopnout tělo kávou. A o víkendech vstávám dost pozdě, kdy už je aktuálnější spíš oběd než snídaně...

Kdo byste měli zájem tenhle TAG taky vyplnit, směle převezměte štafetu a pusťte se do toho, nikoho konkrétního označovat nebudu :)

2 komentáře:

  1. Jo - taky občas ze spaní mluvím, nebo dokonce zpívám, ale to bývalo jen v dobách největších stresů :)) a se snídáním to mívám podobně, s výjimkou doby, kdy jsem byla těhotná nebo kojila, to pokud jsem do deseti minut od probuzení nesnědla aspoň sušenku, bylo mi špatně. Pro mě, celoživotního nesnídače, dost zvláštní pocit :) a děkuju za odpovědi!

    OdpovědětVymazat